رئیس هیأت چوگان استان اصفهان گفت: طبق اعلام تقویم فدراسیون امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که‌ بتوانیم مسابقات کشوری چوگان را در شهریور یا مهر ماه امسال در اصفهان داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین جعفری رئیس هیأت چوگان استان اصفهان پیرامون تأثیرات کرونا بر رشته چوگان گفت: با وجود کرونا شرایط به گونه‌ای نبود که مسابقات به راحتی برگزار شود و مورد استقبال مردم قرار بگیرد؛ با وجود تمرینات زیادی که چوگان‌بازان داشتند و زحماتی که کشیدند امکان این که خودشان را در میادین ورزشی محک بزنند نبود گرچه به صورت انفرادی و محدود تمرینات زیادی داشتند.

رئیس هیأت چوگان استان اصفهان در خصوص برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بیان داشت: در سال گذشته طبق تقویم فدراسیون جشنواره نوروزی چوگان در میدان نقش باید برگزار می‌شد که به دلیل شرایط لغو شد، به جز دو مسابقه که یکی بهمن ماه در تهران برگزار شد و دیگری دهه فجر در اصفهان بقیه مسابقات لغو شد.

او تصریح کرد: امسال تیم ما با نام باشگاه راد به مقام نایب‌قهرمانی رسید؛ آموزش‌ها به صورت مجازی پیگیری شد، کار‌های آموزش و توسعه چوگان در شهرستان‌ها پیگیری شد و در شهرستان‌هایی از جمله سمیرم، نجف‌آباد و فریدن تشکیل شد.

جعفری در ادامه افزود: اتفاق بزرگی که در اصفهان افتاد نصب نماد چوگان بود که زادگاهش در اصفهان است؛ توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در محدوده دولت خانه صفویه محدوده چهارباغ عباسی نصب شد که مورد توجه قرار گرفت.

رئیس هیأت چوگان استان اصفهان در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۰ تشریح کرد: طبق اعلام تقویم فدراسیون امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم مسابقات کشوری چوگان را در شهریور یا مهر ماه امسال در اصفهان داشته باشیم، برگزاری و حضور در مسابقات قهرمانی کشور، بحث آموزش در شهرستان‌هایی که مستعد هستند و زیرساخت‌ها وجود دارد نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.