رییس مرکز بهداشت ایذه از اعمال تعطیلی بازارها و بانک های این شهرستان به منظور کنترل شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایمان نوروزی منش رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: بازار مرکز شهر ایذه از روز شنبه و بانک‌های این شهرستان از روز یکشنبه هفته آینده به منظور کنترل شیوع کرونا تعطیل می‌شوند.

او با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در ایذه همچنان صعودی است و به منظور کنترل شیوع این ویروس محدودیت‌های شدیدتری اتخاذ شده است، افزود: با تصمیم ستاد مدیریت کرونا در ایذه و با توجه شیوع گسترده بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز این شهرستان و با توجه به اهمیت سلامت مردم، همه صنوف سطح یک، ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

نوروزی منش اظهار داشت: از روز شنبه هفتم فروردین تا ۱۳ فروردین همه صنوف بازار اصلی شامل خیابان امام خمینی (ره)، حافظ جنوبی و شمالی، شهید قریشوندی، میدان ولایت، میدان هلال احمر، خیابان محمد رسول اله، میدان سپاه، سلمان فارسی، بازار روز، بازار کاوه، بازار چهارده معصوم، پاساژ‌ها و باغ تالار‌ها و همچنین قلیان سرا‌های جاده الهک و اشکفت سلمان تعطیل خواهند بود.

رییس مرکز بهداشت ایذه با بیان اینکه ادارات شهرستان ایذه نیز از روز شنبه تعطیل و به صورت کشیک و با حضور یک کارمند اداره می‌شوند، تصریح کرد: همه بانک‌ها روز شنبه ۷ فروردین باز هستند و به خدمت رسانی می‌پردازند و از روز یکشنبه ۸ فروردین به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند.

این مقام مسئول با تاکید مجدد بر ممنوعیت برگزاری آیین ترحیم، عروسی و سایر تجمع‌ها بیان داشت: آیین خاکسپاری متوفی از ساعت ۸ شب تا ۷ صبح برگزار خواهد شد و با متخلفان برخورد می‌شود، ضمن اینکه فعالیت مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی ایذه طبق برنامه‌های ابلاغی خواهد بود.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و ظرفیت بخش‌های کرونایی ایذه در روز‌های گذشته تکمیل شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.