معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از برخورد قاطع با مرغداران و متخلفین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۰ متخلف در حوزه تولید مرغ گوشتی برای پیگیری‌های قضایی معرفی شده اند.

او افزود: براساس اعلام دستگاه‌های متولی تعدادی از تولید کنندگان، علی رغم دریافت نهاده‌های وارداتی با ارز رسمی که می‌بایست مرغ زنده تولیدی خود را براساس دستور العمل‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در چرخه توزیع استان عرضه کنند، مبادرت به خروج مرغ زنده بدون اخذ مجوز از دامپزشکی کرده اند.

تهوری بیان کرد: برای نظارت بر چرخه تولید و عرضه مرغ در سطح بازار و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ۱۰ واحد تولیدی با تخلف عرضه خارج از شبکه ۲۰۸ تن و ۳۷۷ کیلو گرم مرغ زنده را شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای عاملین تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.


بیشتر بخوانید


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ضمن اخطار به کسانی که بخواهند دستورالعمل‌های قانونی و مصوبات تنظیم بازار استان را ندیده بگیرند، تصریح کرد: با اخلال گران و سودجویان در شبکه توزیع کالا‌های اساسی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

قابل ذکر است طی یک ماه گذشته نیز به همین منظور، ۱۱ واحد تولیدی متخلف شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۲۵ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
نهاد دامی ۴۲۰۰ می دهید التماس می کنید آزاد کنید یارانه به خود مردم بدهید رانت حذف کنید