معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بیش از ۷ هزار و ۳۹۵ مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات دهی مناسب تاسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی ۳۵ نفر از همکاران این اداره‌کل در ۱۰ تیم کار نظارت را انجام می‌دهند.

شرفی با  بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا به امروز بیش از ۷ هزار و ۳۹۵ مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است، افزود: اقامت صرفا در اماکن دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مجاز است و هرگونه اقامت در مدارس، پارک‌ها و سایر اماکن غیر مجاز ممنوع است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به این که موزه باستان شناسی مردان نمکی در عمارت ذوالفقاری، موزه مردم شناسی واقع در بنای تاریخی رختشویخانه در شهر زنجان، موزه پیر احمد در شهر ابهر و گنبد و موزه سلطانیه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا دایر است افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از ملزومات بازدید از اماکن فرهنگی‌تاریخی استان است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.