فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر گفت: نظارت این یگان بر آثار تاریخی استان بیشتر می‌شود تا تهدیدهای سودجویان کمتر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عبدالحمید حقانی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر در نشست با جمعی نیرو‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بیان کرد: ما بر حسب وظایف خود باید برای حفظ و حراست از آثار تاریخی گام برداریم که این موضوع نیازمند تقویت و تشدید در نظارت‌ها است.

او افزود: حضور کارکنان یگان حفاظت و گشت‌زنی منظم و مستمر، کمک می‌‎کند که آثار بدون پایگاه ثابت حفاظتی، کمتر با تهدید افراد سودجو و حفاران غیر مجاز رو به رو شوند.


بیشتر بخوانید


فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر با اشاره به بازدید گردشگران از اماکن تاریخی در تعطیلات نوروز تاکید کرد: رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین نظارت بر بازدید و هوشیاری ۲۴ ساعته در محل کار، ازاولویت‌های کاری کارکنان است که باید به طور دقیق اجرایی شود.

حقانی گفت: فرد فرد ما نقش تعیین کننده‌ای در حفظ آثار داریم زیرا میراث‌فرهنگی متعلق به همه مردم است و باید با این نگاه در راه حراست از ابنیه‌های تاریخی تلاش خود را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.