رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۷۷درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ غلامعلی نوربخش رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: براساس دوربین‌های تردد شمار، از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاکنون میزان تردد خودروها در محورهای استان ۱۷۷ درصد افزایش داشته که در این مدت ورودی به استان ۱۷۴ درصد و خروجی از استان ۱۸۲ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه بیشترین ترددها در جاده‌های تردد درون استانی است، گفت: تردد خودروها در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته بیش از ۴۲۰ هزار تردد خودرو بیشتر بوده است.

نوربخش گفت: در این مدت تصادفات جرحی در استان ۱۰۰ درصد افزایش داشت و تعداد فوتی بدون تغییر و تصادفات خسارتی نیز ۱۸ درصد افزایش داشته است.

او اظهار داشت: بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان به دلیل واژگونی خودرو و خروج از جاده به علت خستگی و خواب آلودگی، توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.


بیشتر بخوانید


به گفته نوربخش، بیشتر تصادفات در جاده شهرکرد، بروجن به لردگان و شهرکرد به شلمزار بوده است.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیمه نخست تعطیلات رو به اتمام است ،گفت: مسافران و مردم در زمان بازگشت به مقصد مدیریت داشته باشند تا از بروز حوادث به دلیل ناآشنایی به جاده جلوگیری شود.

او گفت: در طرح نوروزی پلیس راه روزانه ۲۵ تیم گشتی در جاده‌های استان فعال بوده و ۶ دستگاه خودرو نیز به صورت نامحسوس فعالیت دارد و ترددها در جادههای استان به صورت شبانه‌روز از سوی ترددشمارها ثبت می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار