سرهنگ جمالوندی گفت: ارتقاء احساس امنیت در جامعه با حضور همه جانبه پلیس و ارائه خدمات انتظامی به هموطنان و جلب رضایت مردم از اهداف مهم پلیس در ایام نوروز است.

سرهنگ علی جمالوندی معاون عملیات انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ افزایش کشفیات سرقت در این ایام را بسیار مطلوب برشمرد و گفت:پیشگیری از سرقت در اتقاء احساس امنیت شهروندان بسیار تاثیرگذار است.

او با تاکید بر ضرورت کشف اموال مسروقه و رساندن آن به دست مالباختگان، افزود: بحمدالله با تلاش شبانه روزی تمامی نیرو‌های پلیس، شاهد امنیت مطلوبی در سطح استان هستیم.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان ایلام و دستگاه‌های متولی امنیت و آرامش در استان با آمادگی کامل به استقبال از سال نو آمده اند، اعلام کرد: هوشیاری و مشارکت مردم بازوی توانمند اجرای این امنیت و آرامش است.

سرهنگ جمالوندی در پایان یادآور شد: پلیس با حفظ آمادگی لازم و با تمام توان، نظم و امنیت روز‌های پایانی سال و همچنین ایام تعطیلات را برقرار خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظارداریم با پلیس همکاری لازم راداشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.