قیمت و تاریخ انتشار گوشی Samsung Galaxy A72 مشخص شد

شرکت سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه گوشی جدید Galaxy A72 این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید شرکت سامسونگ با نام Galaxy A72 با قیمت مناسب معرفی شده که امکانات خوبی را برای همه به ارمغان می‌آورد. این تلفن جدید مجهز به نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۹۰ هرتز و یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری است که سامسونگ آن را باتری دو روزه می‌نامد.

ویژگی‌های گوشی Samsung Galaxy A72

این گوشی نسبت به مدل قبلی خود، چند پیشرفت چشمگیر در بخش دوربین دارد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی (با قابلیت بزرگنمایی ۲ برابر) و لنز ۲ مگاپیکسل ماکرو وجود دارد. این گوشی با پردازنده Snapdragon 720G SoC و ۸ گیگابایت RAM عرضه می‌شود. همچنین این تلفن گواهینامه IP67 را نیز داراست. این تلفن هوشمند جدید از اندروید ۱۱ نیز پشتیبانی می‌کند.  گلکسی A72 در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی بسیار جذاب موجود است.

قیمت و تاریخ انتشار  گوشی Samsung Galaxy A72 مشخص شد


بیشتر بخوانید


تاریخ انتشار Samsung Galaxy A72

میان رده زرق و برق دار در ۱۷ مارس رونمایی شد و هم اکنون از طریق سایت رسمی شرکت سامسونگ و در فروشگاه‌های موبایل سراسر آمریکا، انگلیس و اروپا در دسترس است.

قیمت Samsung Galaxy A72

برای ایالات متحده، قیمت‌ها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. برای انگلیس، قیمت Galaxy A ۷۲ برای مدل ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایت، ۴۱۹ پوند است. کاربران می‌توانند همه این امکانات را با هزینه ۴۴۹ یورو در اروپا یا ۴۱۹ پوند در انگلیس خریداری کنند. علاوه بر این، انتظار آن می‌رود که نسخه 5G گلکسی A72 در تابستان به قفسه فروشگاه‌ها وارد شود، همان اتفاقی که سال گذشته برای گلکسی A71 افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلو مجید
۱۶:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
عالی
آخرین اخبار