مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از راه‌اندازی نرم‌افزار بازار برای عرضه اینترنتی میوه در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از راه‌اندازی نرم‌افزار بازار برای عرضه اینترنتی میوه در سال جدید خبر داد و گفت: یرای اولین بار در سطح کشور اولین مرکز عرضه سبزی و صیفی‌جات و میوه‌جات استوایی نیز ایجاد شده است که با تکمیل نرم‌افزار بازار این کار سرعت خواهد یافت.

او با اشاره به فعالیت سوغات‌سرا‌ها در تبریز گفت: خدماتی در راستای استفاده بهینه شهروندان تبریزی و مسافران از سوغات تبریز ترتیب داده‌ایم که در سه نقطه از شهر یعنی ورودی آذرشهر نزدیک پالایشگاه، پلیس راه صوفیان و ائل باغی اتوبان کسایی، سوغات‌سرا‌هایی احداث کرده ایم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با اشاره به نامگذاری روز پنجشنبه به نام پنجشنبه‌های گل گفت: بر اساس این نامگذاری، کیوسک‌داران سطح شهر گل و گیاه را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

محمدی با اشاره به احداث میدان میوه و تره بار شهریار گفت: میدان شهریار در ۱۳/۵ هکتار در فاز یک و دو در حال اجرا است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شهرداری تبریز بدون هیچ آورده‌ای ۲۳ درصد سهم در آن میدان دارد.

محمدی افزود: میدان میوه و تره بار شهریار در ۷ فاز اجرا می‌شود که شامل میادین میوه، تره‌بار و خشکبار خواهد بود و فاز اول آن اواخر سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

او گفت: بارانداز گل و گیاه به عنوان بزرگترین بارانداز شمال‌غرب کشور در صورت همکاری مناطق در تبریز احداث می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.