کارشناس هواشناسی همدان از وزش باد شدید و بارش باران، امروز و فردا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  روح الله زاهدی، کارشناس هواشناسی همدان اظهار داشت: وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت طی امروز و فردا در استان همدان پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه به دنبال وزش باد شدید غبار در آسمان استان مشاهده می‌شود که این غبارگرفتگی در روز پنجشنبه بیشتر خواهد شد، افزود: احتمال بارش باران به شکل رگبار موقت در ساعات بعدازظهر تا فردا وجود دارد و در مناطق مرتفع و دامنه‌ها این بارش با رعد وبرق همراه است.

کارشناس هواشناسی همدان بیان کرد: دمای هوای استان در صبح جمعه کاهش یافته و پیش بینی می‌شود در نقاط شمالی استان به منفی ۲ درجه سانتی گراد برسد.

زاهدی با بیان اینکه در شب گذشته نیز بارش باران داشتیم که بیشترین بارش با ۴ میلی متر در درگزین و میزان بارش در همدان نیز ۰.۵ میلی متر بوده است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمایی هوای همدان بین ۴ تا ۱۷ درجه سانتی گراد بوده است.

او با بیان اینکه سرعت وزش باد در شب گذشته ۶۵ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گدشته رزن با ۳ درجه سانتی گراد خنک‌ترین و بهار با ۱۸ درجه گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.