رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی کاشان نسبت به سال گذشته ۱۰۸ درصد افزایش یافت و به بیش از دو برابر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد فرجی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با اشاره به اینکه میانگین تعداد وسایل نقلیه مشاهده شده در راه‌های مواصلاتی منتهی به کاشان در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا دوم فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۰۸ درصد افزایش یافته است، گفت: این نشان از افزایش بیش از دو برابری تردد وسایل نقلیه و خودرو‌ها در راه‌ها و جاده‌های منتهی به کاشان اعم از آزادراه یا دیگر جاده‌های مواصلاتی است.

او با بیان اینکه این اطلاعات بر اساس پایش تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری به دست آمده است، ابراز داشت: محور مواصلاتی مشکات-کاشان در آزادراه قم-کاشان با بیش از ۱۹۲ درصد افزایش تردد خودرو‌ها در بین دیگر راه‌های مواصلاتی منتهی به کاشان شاهد بیشترین رفت و آمد خودرو‌ها و وسایل نقلیه بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان افزود: بعد از آزاد راه قم-کاشان؛ عوارضی آزاد راه قم - کاشان با ۱۸۲ درصد افزایش تردد بیشترین رفت و آمد خودرو و وسایل نقلیه توسط دوربین‌های نظارت تصویری نسبت به سال گذشته ثبت شده است.

او با اشاره به اینکه کمترین میزان افزایش عبور و مرور خودرو‌ها و وسایل نقلیه در راه‌های مواصلاتی به کاشان در مدت زمان ذکر شده مربوط به جاده قدیم قم-کاشان و محور مواصلاتی سن سن-کاشان است، تصریح کرد: خودرو‌های مشاهده شده در این محور نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است و بعد از آن آزادراه نطنز-کاشان در محور مواصلاتی نطنز با ۳۹ درصد رشد دارای کمترین میزان افزایش تردد خودرو‌ها بوده‌اند.

فرجی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ۹۹ تا دوم فروردین ۱۴۰۰ در کل ۷۲۸ هزار و ۹۶۰ خودرو و وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی منتهی به کاشان توسط دوربین‌های نظارت تصویری مشاهده شده‌اند، بیان داشت: این میزان خودرو در مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۵۰ هزار و ۷۴۷ مورد بوده است که نشان از افزایش ۱۰۸ درصدی تردد خودرو‌ها در امسال نسبت به سال گذشته است.

او افزود: با توجه به افزایش سفر‌ها خوشبختانه تا این لحظه به همت همه دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه پلیس و راهداری در کنترل و رفع نواقص جاده‌ها منجر فوت در حوزه استحفاظی شهرستان کاشان نداشتیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار