مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از اعمال مقررات بازدید محدود در موزه‌های تحت نظارت این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: با آغاز ایام نوروز ۱۴۰۰ موزه‌های آذربایجان شرقی همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ با مقررات بازدید محدود آماده فعالیت هستند.

او افزود: در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و همچنین جلوگیری از ازدحام مراجعه‌کنندگان، موزه‌های استان به سامانه فروش بلیط الکترونیکی تجهیز شده‌اند که به دنبال آن فروش بلیط به تناسب ظرفیت موزه‌ها در بازه زمانی مشخص انجام می‌شود و تا زمان اتمام بازدید گروه‌های ثبت‌شده، پذیرش بازدیدکننده جدید انجام نمی‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی افزود: همچنین در راستای آگاهی و اطلاع‌رسانی، مقررات به‌صورت استند در ورودی تمامی موزه‌های استان نصب شده است.

حمزه زاده گفت: خودداری از بازدید گروهی، حفظ فاصله معین از آثار و ویترین‌ها، استفاده نکردن از مواد ضدعفونی‌کننده در داخل و پرهیز از آوردن کودکان زیر ۷ سال در بازدید موزه، از دیگر مقررات اعمال‌شده در موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار