مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شمالی و مرز غربی استان وزش باد متوسط از سمت جنوب غرب را شاهد خواهیم بود که در نقاط مستعد موجب خیزش گرد و خاک می‌شود.

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: هم‌اینک آسمان سیستان و بلوچستان صاف تا کمی ابری است و بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی پیش‌بینی می‌شود از بعد از ظهر فردا افزایش ابر در آسمان سطح استان داشته باشیم.

او  افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شمالی و مرز غربی سیستان و بلوچستان وزش باد متوسط از سمت جنوب غرب را شاهد خواهیم بود که در نقاط مستعد موجب خیزش گرد و خاک می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای دریای عمان تا اواخر وقت فردا روی دریا و سواحل وزش باد را داریم و دریای عمان مواج خواهد بود و از بعد از ظهر فردا ارتفاع موج کاهش پیدا می‌کند.

او خاطرنشان کرد: از نظر دمایی از فردا تا پایان هفته روندافزایشی تدریجی دما را در سیستان و بلوچستان بویژه برای نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.