مدیر مخابرات منطقه خوزستان از افزایش پهنای باند همراه اول در شهرک‌های منتظری، مهاجرین دزفول و حیات آباد و شاه نشین لالی در استان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصرف روز افزون مردم از اینترنت تلفن همراه و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان، با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه شبکه انتقال و سیار منطقه، عملیات افزایش پهنای باند به منظور افزایش سرعت اینترنت همراه اول در شهرک های منتظری، مهاجرین دزفول و حیات آباد و شاه نشین لالی از ۱۰۰ مگابیت به یک گیگابایت انجام شد.

او افزود: این عملیات با کابل کشی فیبر نوری، تأمین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول و همچنین با برگردان پهنای باند از ۱۰۰ مگابیت به یک گیگابایت، پهنای باند شبکه تلفن همراه مشترکان این شهرک‌ها ۱۰ برابر افزایش یافت.

فلاح زاده تصریح کرد: با افزایش پهنای باند، ضمن پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، مشترکان همراه اول در شهرک‌های منتظری و مهاجرین دزفول و همچنین حیات آباد و شاه نشین لالی از کیفیت ارتباطات صوتی و تبادل اطلاعات دیتا به جهت استفاده بهینه از خدمات اینترنت شبکه ارتباطی همراه اول با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.