رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۲ هزار راهداردرحال خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محور‌های مواصلاتی کشور هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور عصر امروز در بازدید از چند طرح خدماتی و بین راهی و راهدارخانه کوهین گفت: با ۹ هزار ماشین آلات و ۸۵۰ راهدارخانه در خدمت مسافران نوروزی هستیم.

داریوش امانی بهسازی راه‌های روستایی را از اولویت‌های مهم و ضروری ذکر کرد و افزود: ۷ هزار کیلومتر راه روستایی کشور در راستای طرح ابرار بهسازی شده است.

امانی درباره علت تصادفات در لاین جنوبی آزاد راه قزوین-کرج حد فاصل دانشگاه آزاد اسلامی تا آبیک نیز اضافه کرد: موضوع جزء اختیارات راهداری است و هم اکنون همکاران ما در حال مطالعه موضوع هستند.

او افزود: هموطنان باید در نظر داشته باشند که برای استفاده از این محور اطلاعات لازم را از طریق سامانه ۱۴۱ کسب کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور درباره آزادراه غدیر هم گفت: این بزرگراه نقش بسزایی در کاهش ترافیک استان‌های قزوین، البرز و تهران دارد و همزمان با افتتاح این طرح دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف هم نصب شده است.

امانی با بیان اینکه ۴ درصد از تردد‌های کشور مربوط به استان قزوین است، افزود: در سال ۹۸ بالغ بر ۲۹۰ میلیون تردد در قزوین داشتیم و در شرایط کرونایی این عدد به ۲۳۸ میلیون تردد رسیده است.

او اضافه کرد: نگهداری این محور‌ها در ایام بارش برف و شرایط جوی مورد تاکید این سازمان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.