دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان به ۱۱۴نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶ نفر به کرونا، قطعی است.

او، در شبانه‌روز گذشته ۲۸ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در بخش‌های ویژه به ۱۵ بیمار، افزود: از مجموع بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا، ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


کشمیری همچنین بیان کرد: امروز پدربزرگی ۹۹ ساله با کهولت سن و بیماری زمینه‌ای به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

او، با اشاره به جان‌باختن ۹۱۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس گفت: از مجموع افراد فوت‌شده، ۸۸۹ نفر به‌طور قطعی کرونا داشته‌اند اما ۲۱ نفر مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۱ هزار و ۹۲۳ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.