رژیم صهیونیستی هزاران نیروی امنیتی را برای مقابله با تخلفات احتمالی در روز انتخابات پارلمانی در مراکز رای‌گیری مستقر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، ۲۰ هزار نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی وظیفه تامین امنیت را در مراکز رای گیری در اراضی اشغالی بر عهده دارند.

هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه همزمان با برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی موظف هستند با آشوب‌گران احتمالی مقابله کنند. بنا به نوشته شبکه آرتی، همزمان ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی امنیتی نیز با دوربین اقدامات مشکوک را رصد خواهند کرد. پلیس رژیم صهیونیستی همچنین برخی ماموران مخفی را برای رصد و پیگیری تخلفات احتمالی در مراکز رای گیری مستقر خواهد کرد.

ساعاتی پیش انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) از صبح امروز سه شنبه به وقت فلسطین اشغالی آغاز شد. ائتلاف شکننده احزاب لیکود و آبی و سفید باعث شد برای چهارمین بار انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی برگزار شود. حزب راستگرای لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و حزب «یش عتید» به ریاست یائیر لیپید رقبای اصلی در این انتخابات هستند.

پارلمان رژیم صهیونیستی ۱۲۰ کرسی دارد و ائتلاف حزبی که بتواند بیش از نیمی از کرسی‌ها را بدست آورد، شانس نخست تشکیل کابینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار