۴۱ زن زنجانی داوطلب انتخابات شورای شهر شدند

فرماندار زنجان از ثبت نام ۴۱ زن زنجانی درانتخابات شورای شهر خبر داد.

۴۱ زن زنجانی داوطلب انتخابات شورای شهر شدند

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فرماندار استان زنجان گفت: ۳۲۴ داوطلب برای شورای شهر‌های زنجان ثبت نام کرده اند که ازاین تعداد ۲۸۳ داوطلب مرد و ۴۱ داوطلب زن هستند.

او ادامه داد:از این تعداد داوطلب ثبت نام شده ۲۹۹ نامزد برای شهر زنجان ، ۱۲ نامزد برای شهر نیک پی و ۱۳ نفر نیز مربوط به ارمغانخانه بوده است.


او همچنین در زمینه میزان تحصیلات داوطلبان گفت: ۱۲ نفر با تحصیلات حوزوی و ۶ نفر دیپلم و ۲ نفر زیر دیپلم هستند که این افراد به دلیل آنکه سابقه شورایی در محل ثبت نام داشته اند، بر اساس قانون اجازه انجام چنین کاری به او داده شده است.

او ادامه داد: بر این اساس هشت نفر فوق دیپلم،۱۵۳ نفر از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس ۱۳۱ داوطلب دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و ۱۲ نفر هم دارای مدرک دکتری هستند.


عسگری افزود: هم اکنون در حال بررسی سوابق داوطلبان ثبت نام شده هستیم که طی  ۱۰ روز بر اساس قانون اعلام خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: برخی از داوطلبان که روز نخست ثبت نام و مدارک خود را ارسال کرده اند، مراجع چهارگانه ثبت احوال، نیرو‌ی انتظامی، قوه قضاییه و وزارت اطلاعات در خصوص این افراد نظرات خود را اعلام می‌کنند.

او خاطر نشان کرد: پس از اتمام این مرحله هیات اجرایی کار بررسی صلاحیت داوطلبان را به مدت ۲ هفته انجام می‌دهد و بعد این مدت، مراتب تایید یا رد را به هیات نظارت اعلام خواهند کرد و هیات‌های نظارت نیز در گام اول به خود داوطلب اعلام می‌کنند و سپس رسیدگی‌های بعدی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.