وظیفه رهبر معظم انقلاب راهگشایی است، دولت و نهاد‌ها با حمایتشان شعار را محقق کنند.

جت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اعلام شعار سال ۱۴۰۰ از جانب رهبر معظم انقلاب مبنی بر «سال پشتیبانی‌ها و مانع زدائی‌ها» گفت: امکانات و شرایط رشد کشور در زمینه‌های مختلف وجود دارد، اما موانع، آن‌ها را بلااستفاده کرده‌است.

او با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب همیشه برای مردم و نهاد‌های مختلف راهگشا بود‌ه‌است افزود: آنچه که برای محقق کردن این شعار‌ها الزامی می‌باشد، حرف‌شنوی و عمل سازمان‌ها به خصوص دولت به توصیه‌های ایشان است.

حجت‌الاسلام رهبر با اشاره به وجود استعداد‌ها در سطح کشور به عنوان توصیه به دولت و مجلس خطاب کرد: شما باید شعار سال را به صورت جدی سرلوحه کار خود قرار دهید و سخت‌گیری غیرقابل توجیه، برای رشد جوانان و امکانات این سرزمین انجام ندهید.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و اعلام امیدواری نسبت به شرایط مطلوب در سال جدید بیان کرد: مردم در بدترین شرایط، بهترین عملکرد را داشته‌اند، هر جا ضعفی بود از جانب نهاد‌ها رخ داد بنابراین دولت جدید برنامه‌اش را بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب عملی کند.

او در پایان با اشاره به اینکه ما باید بر روی پای خود بایستیم تصریح کرد: در شرایط بحرانی هم نباید دست نیاز به سمت دشمن دراز کنیم، بنابراین هر موقع این‌گونه عمل کنیم با شکست مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
ان شالله
آخرین اخبار