امام جمعه ایلام با مسئولان، پزشکان و کارکنان بیمارستان شهید مصطفی خمینی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مدیر روابط عمومی دانشگاه و مسئولان بیمارستان شهید مصطفی خمینی؛ ضمن دیدار و تبریک سال نو؛ از زحمات و ازخودگذشتگی و فداکاری مسئولان، پزشکان و کارکنان بخش‌های مختلف این بیمارستان تقدیر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ضمن تقدیر از خدمات‌دهی پزشکان و پرسنل این بیمارستان در ایام شیوع بیماری کرونا، خدمت‌رسانی به بیماران را دارای اجر و ثواب معنوی و اخروی عنوان کرد.

او همچنین خدمات‌دهی به بیماران در عرصه درمان تحت مدیریت کریمیان رئیس دانشگاه و سایر مسئولان و تلاش پزشکان و پرسنل و سایر عوامل خدمت رسان را شایسته و رضایت بخش عنوان کرد و از مسئولیت پذیری و فداکاری مجموعه دانشگاه تقدیر نمود.

در ادامه نیز کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به امام جمعه ایلام و تقدیر از توجه ایشان به حوزه سلامت؛ خدمت‌رسانی به مردم و بیماران و جلب رضایتمندی آنان را بالاترین افتخار برای مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برشمرد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نیز در سخنانی از توجه ویژه امام جمعه ایلام به دانشگاه تقدیر نمود و گفت: ریاست دانشگاه و سایر مسئولان و کارکنان دانشگاه با نهایت دلسوزی، خوشبختانه در مسیر خدمت به مردم و بیماران به شایستگی عمل نموده‌اند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.