ملی پوش بسکتبال کشورمان در خصوص اتفاقات سال ۹۹ توضیحاتی را بیان کرد.

ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اتفاقات بسکتبال ایران در سالی که گذشت، اظهار داشت: ۹۹ سال خوبی نه تنها برای بسکتبال برای تمام مردم ایران نبود. وضعیتی که کل جهان با آن در گیر بود سخت و شرایط بدی را تجربه کردیم که به هیچ عنوان رضایت بخش نبود و امیدوارم در سال جدید ویروس کرونا از بین برود و مردم دوباره به شرایط عادی بازگردند.

او ادامه داد: در سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات نیمه کار ماند و همین باعث شد تعطیلی رقابت های ادامه دار شود و ماه‌ها از میادین به دور باشیم. اما خوشبختانه در سال ۹۹ با توجه به همفکری‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت لیگ برتر بسکتبال برگزار شد. با سختی‌هایی که وجود داشت تیم‌ها و باشگاه‌ها همه همت کردند و با حمایت از بسکتبال توانستیم شاهد برگزاری یک لیگ بسیار خوبی باشیم و امیدوارم سال آینده و در فصل بعد هم شاهد لیگ بهتری هم باشیم.

تیم های ضعیف لیگ برتری تقویت نشوند،هیچ کمکی به رشد لیگ بسکتبال نخواهد شد

ملی پوش بسکتبال کشورمان در خصوص ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر بسکتبال گفت: زیاد بودن تیم‌ها در لیگ بسکتبال بسیار خوب است، اما باشگاه ها  باید این را در نظر بگیرند که تیم‌هایی برای لیگ آماده می‌کنند در سطح لیگ برتر بسکتبال باشد. درست است که همه تیم‌ها همیشه در یک سطح نیستند چرا که این امر در جهان هم وجود دارد و همه تیم‌ها با یکدیگر هم سطح نیستند. تیم‌هایی همچون آینده سازان و نیروی زمینی ارتش سال ۹۹ اولین سال لیگ خود را تجربه می‌کردند و باید برای فصل آینده خودشان را تقویت کنند، اگر این اتفاق رخ ندهد هیچ کمکی به رشد لیگ بسکتبال نخواهد شد.

پتانسیل حضور بیش از ۱۶ باشگاه در لیگ برتر را داریم

او افزود: قطعا در لیگی که برگزار شد برای این تیم‌ها کسب نتیجه مد نظر نبوده است. ۲ تیم آینده سازان و نیروی زمینی بازیکنان جوانی را برای این لیگ در اختیار داشتند و امیدوارم با پرورش این جوانان و سرمایه گذاری بر روی آن ها بتوانیم در لیگ شاهد اتفاقات بسیار خوبی باشیم. این روند به لیگ ما کمک خواهد کرد و لیگ پویا تری را می‌توانیم داشته باشیم. اگر سرمایه گذاری شود و کار‌های خوبی صورت بگیرد می‌توانم به جرأت بگویم در لیگ بسکتبال می‌توانیم بیشتر از ۱۶ تیم را هم داشته باشیم.

کاظمی در خصوص حضور تیم ملی نوجوانان بسکتبال کشورمان در رقابت های جهانی عنوان کرد: آن ها راه زیادی دارند و باید تلاش کنند. همه بازیکنان این تیم جوان و بسیار با انگیزه هستند و باید تلاش برنامه ریزی خوبی برای جام جهانی داشته باشند. من هم برای آن در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار