مدیرکل پست استان سمنان گفت: ۱۰۰ درصد خانه‌های شهری و ۷۰ درصد خانه‌های شناسنامه‌دار در روستا‌های استان دارای کدپستی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمید آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان گفت: اختصاص کدپستی ده رقمی مخصوص یک واحد مکانی است و امکان جابه جایی با نقل و انتقال فرد ندارد.

او با اشاره به مزایای راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF در زمینه امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی، بیان کرد: برای اجرای طرح ملی "جی نف"، تمامی مکان‌های شناسنامه‌دار شامل واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری باید کدپستی ده رقمی داشته باشند.

او اضافه کرد: نداشتن پلاک شهرداری یکی از مهم‌ترین موانع اجرای طرح جی نف است و اکنون در برخی مناطق استان سمنان پلاک شهرداری نصب نشده و برای نصب پلاک شهرداری تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری‌های استان امضا شده است.

مدیرکل پست استان سمنان اظهار داشت: توسعه خدمات پستی به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در دستور کار این اداره کل است و ضرورت دارد بخش‌های مرتبط در این زمینه همراهی کنند.

او با اشاره افزایش استقبال شهروندان از پست با شیوع کرونا، گفت: ۱۰۷ هزار و ۶۷۸ بسته پستی از مبدا پست استان از ابتدای مهر امسال تا پایان بهمن (۱۵۰ روز) به سراسر کشور ارسال شد.

آقاجانی اظهار داشت: پست استان سمنان از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن امسال ۱۱۱ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمدزایی کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

او خاطرنشان کرد: رتبه اداره کل پست استان سمنان براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست ایران از رتبه ۲۵ به رتبه ۶ در دی امسال ارتقا یافت.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: این ارزیابی براساس مدل BSC یا کارت امتیازی متوازن انجام شده و شاخص‌هایی از جمله میزان درآمد حاصل از خدمات مختلف، ترافیک مرسولات، ضریب تعادل درآمد بر هزینه، کیفیت خدمات پستی، فرایند‌های داخلی و رضایت مشتریان بررسی و پایش شده است.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.