رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان گفت: روزانه ۲هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار شهرهای آبادان و خرمشهر توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مکی یازع رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان روز دوشنبه  گفت: در حال حاضر ۲ گروه ۲۰ نفره در آبادان و خرمشهر با مشارکت خیرین مشغول پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده های کم برخوردار هستند.

او افزود: با توجه به اینکه برخی دهک‌های جامعه و مشاغل در شهرهای آبادان و خرمشهر با شیوع کرونا از نظر درآمد و معیشت دچار مشکل شده اند خیرین با کمک بسیج اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های حمایتی بین آنها کردند.

یازع تصریح کرد: در اسفندماه پارسال و در آستانه نوروز به هر خانواده نیازمند بین پنج تا ۱۵ میلیون ریال کمک نقدی اهدا شد همچنین حدود یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال  از سوی خیرین صرف تهیه پوشاک عید برای نیازمندان این شهرها شد.

او توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آبادان و خرمشهر را یادآور شد و گفت: این بسته های معیشتی شامل، برنج، روغن، شکر، ماکارونی، مرغ و گوشت بودند.

یازع به توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک در شهرهای آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ماسک مورد نیاز بین مردم و خانواده های درگیر کرونا توزیع شده و هم اینک نیز در محل های پرتردد و در سطح بازار به کمک نیروهای بسیج ماسک در حال توزیع است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.