فرماندار مهاباد با همراهی مدیر شبکه بهداشت و درمان در لحظه تحویل سال از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ضمن تقدیر از کادر درمان بیان داشت: مدافعان سلامت از همان روز‌های اول شیوع بیماری کرونا در راستای مقابله با این بیماری به کمک بیماران بستری مبتلا به این ویروس شتافتند.

او افزود: در شرایطی که بسیاری از مردم در لحظه تحویل سال، کنار خانواده حضور دارند و عید را جشن می‌گیرند، کادر درمان بیمارستان در لحظه تحویل سال نیز دور از خانواده در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

خدرلو تصریح کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی کادر درمان را یاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن قدردانی از مدافعان سلامت اظهار داشت: تلاش و کوشش و ایثارگری‌های شبانه روزی کادر درمان و بهداشت در پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس، ستودنی است.

دکتر حسینی اضافه کرد: وضعیت کنونی رنگبندی زرد در شهرستان مهاباد شکننده است و با شرکت در مهمانی‌ها و دور همی‌های خانوادگی، عروسی‌ها و عزاداری‌ها و بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از مهمترین علل ابتلا و افزایش شیوع کرونا هستند این وضعیت تغییر می‌یابد و برای عبور از این شرایط با شیب ملایم نیاز به همراهی مردم داریم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.