حیدری گفت:بیش از ۳۵۰۰ نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم همراهی داشته‌اند و در قالب ۲۷۰ در ۹۰ محله شهر قم در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مرتضی حیدری فرماندار قم ، در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح از اول آذرماه با ۷ راهبرد، ۴ کمیته و ۳ تیم آغاز شد.

فرماندار قم افزود: خوشبختانه طرح شهید سلیمانی در چند ماه اخیر در کنترل ویروس کرونا بسیار موفق عمل کرد و تأثیر مثبتی در سطح محلی و محلی و منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.

او تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان با مراکز بهداشت و سلامت مرتبط هستند و جلسات در جهت پیشبرد اهداف طرح به‌طور منظم برگزار می‌شود، در این راستا تعامل بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم بسیار اثربخش بود.

حیدری بیان کرد: در این طرح، مرکز بهداشت، بسیج، شهرداری و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها دست در دست هم دادند و به کمک مردم رفتند، البته بار سنگین این طرح بر دوش پیشگامان سلامت و بهداشت است و بسیج نیز به‌صورت همکار و همراه آنان بنا بر فرمان رهبری به میدان آمده است.

فرماندار قم یادآورشد: درواقع هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کاهش تعداد مبتلایان به کرونا است و در قالب شناسایی بیماران، نظارت بر قرنطینه افراد و ارتقای سطح آگاهی و ارتقای دانش مردم در راستای کاهش تلفات اجرا می‌شود.

حیدری تصریح کرد: عملیاتی شدن طرح شرایط خوبی را به لحاظ کنترل ویروس و حفظ سلامت شهروندان به وجود آورد و همچنان نیز بدون وقفه در حال انجام است.

اوعنوان کرد: بیش از ۳۵۰۰ نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم مشارکت و همراهی داشته‌اند و هم‌اکنون در قالب ۲۷۰ در ۹۰ محله شهر قم در حال اجراست.

فرماندار قم یادآورشد: نظارت، حمایت و مراقبت ۳ وظیفه مهم تیم‌های ره‌گیری است و بازرسی‌های گسترده‌ای در جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهر انجام‌شده و در قالب این طرح نیز در حوزه غربالگری و نمونه‌گیری نیز موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار