فعال سیاسی اصولگرا گفت: رهبر انقلاب پشتیبانی و رفع موانع تولید را در دستور کار مسئولان و مردم قرار دادند تا همه کشور برای این امر بسیج شوند.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ و شعار تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، گفت: مقام معظم رهبری چند سالی است که دغدغه مسائل اقتصادی را دارند و در این زمینه سال را نام‌گذاری می‌کنند و امسال را هم در ادامه سال جهش تولید نام‌گذاری کردند.

او ادامه داد: این نا‌م‌گذاری دو دلیل داشت؛ اول اینکه تاکیدی بر ادامه مسیر سال قبل باشد و دوم اینکه دو عامل مهم پشتیبانی و رفع موانع تولید را هم به آن اضافه کردند تا در دستور کار مسئولان و مردم قرار بگیرد تا همه امکانات کشور برای این امر بسیج شود.

فعال اصولگرا گفت: معتقدم که صحبت های ایشان هم تکلیف مردم را روشن کرده و هم وظایف حکومت و دولت را مشخص کرده است تا همه موانعی که بر سر تولید وجود دارد را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنند تا به این طریق مسیر کشور هم برای عبور از تحریم ها باز شود.

کنعانی مقدم با اشاره به بزرگ‌ترین موانع تولید گفت: قوانین و مقررات دست و پا گیر، ایجاد موانع اداری بر سر راه تولید کنندگان، واردات بی رویه، قاچاق کالا، رانت های سیاسی و اقتصادی و فساد در مراکز اداری که عمدتا تولیدکنندگان برای گرفتن مجوزهای خود به آنها رجوع می‌کنند؛ بزرگ‌ترین موانع تولید هستند که باید برطرف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
انشاالله دولت آینده دولتی انقلابی باشد که چشم به دست بیگانگان نداشته باشد و با پشتیبانی های مجلسی انقلابی و مانع زدایی قوه قضاییه و آقای رئیسی عزیز کشوری خودکفا و مردمی راضی و شاد داشتع باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
هرکسی که جلوی تولید مانع ایجاد کرده را بردارید تولید خودش رونق می گیردنیاز به هیچ قانون جدیدی نیست چون قانون مشکل ندارد مجری قانون کار بلد نیست وفقط به فکر جیب خودش واطرافیانش است تمام انحصار ها را بردارید با دنیا صلح کنید اونوقت رونق را درکشور ملاحظه کرده لذت ببرید.
آخرین اخبار