تخریب ۶۸۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: پارسال ۶۸۲ مورد بنای غیرمجاز در۸۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی قلع و قمع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پارسال در زمینه اجرای تبصره ۲ کمیسیون ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی باغی و زراعی، ۶۸۲ مورد بنای غیرمجاز در سطح ۸۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی در حین احداث و اجرا، شناسایی و با حکم قضایی قلع و قمع شد.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و اراضی کشاورزی هستند.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ۳۷ تیم گشتی متشکل از کارشناسان این سازمان در مدیریت شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی تابعه در کنار گشت‌های ویژه یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان، به طور مستمر هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی را رصد می‌کنند.

خمسه افزود: ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی در ایام نوروز فعال است و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
اکثرا نمایشی هست حتی عکس بالا . من خودم بارها شاهد حضور اکیپ تخریب بوده ام ولی تخریبی صورت نگرفته و فقط یک دیوار نصفه نیمه رو که برای یه بدبخت بیخبر از همه جا رو خراب کردن . مخصوصا زمانیکه اکیپ برای تخریب میره همه مالکان که خانه های غیر مجاز ساخته اند حضور دارند که نمی دانم چه جوری خبر دار میشند .