نشست بررسی مانور تشدید رهگیری بیماران مبتلا به کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،صبح امروز به منظور بررسی روند اجرای مانور تشدید رهگیری موارد مثبت کووید۱۹ در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی، سرهنگ احمدی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان و مسئول مشارکت های اجتماعی در محل دفتر ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست سلمان زاده ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سالی توأم با سلامتی و بدون بیماری برای همه مردم عزیز ایران با  اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو، سخنان ایشان را بسیار کارگشا در امور دانستند و از همراهی مجموعه سپاه و نیروهای بسیجی در کنار کارکنان حوزه سلامت قدردانی کرد.

سرهنگ احمدی نیز ضمن تبریک سال نو از همت و عزم بسیجیان در اجرای طرح شهید سردار سلیمانی و لزوم هماهنگی بهداشت و بسیج سخن گفت.

در ادامه سردار یازع نیز از پخت غذای روزانه و‌ توزیع آن به همراه ماسک و اجرای طرح یک نفس همدلی با همکاری دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان، گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.