رژیم صهیونیستی به عربستان و دیگر کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مناسبت عید «فصح» یهودیان، نان «ماتساه» صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه جروزالم پست اعلام کرد رژیم صهیونیستی حدود ۳۰۰ کیلوگرم نان یهودی موسوم به «ماتساه» به هر یک از کشور‌های عربستان سعودی، قطر، عمان و کویت صادر کرد.

در گزارش این روزنامه آمده است: «انجمن یهودیان منابع عید ویژه یهود را در اختیار سربازان آمریکایی حاضر در منطقه قرار خواهد داد، به طوری که یک گروه یهودی تازه تشکیل شده در خلیج (فارس) در آستانه عید، نان وارد این منطقه کرد.»

در پی توافقات ایجاد شده در چارچوب عادی‌سازی روابط تل‌آویو با امارات و بحرین در سال گذشته، این محموله «آخرین گام در راستای رشد و توسعه جوامع یهودی در منطقه خلیج (فارس)» است.

«ماتساه» نوعی نان مسطح است که بخشی جدایی‌ناپذیر از غذا‌های یهودی در عید آنان است.

مسئول انتقال این محموله نان، انجمن جوامع یهودی خلیج فارس است که در ماه فوریه گذشته برای تسهیل زندگی یهودیان و برگزاری جشن‌ها و آیین‌های یهود در شش کشور خلیج فارس که صد‌ها یهودی در آن ساکن هستند، تأسیس شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
مواظب باشند مسموم نشند. یهودیها در بعضی از کشورها مثل روسیه تزاری حق داشتن شلغهایی مثل نانوایی رو به دلیل مسموم کردن مردم نداشتند تا با انقلاب سرخ کنترل رو به دست گرفتند و دهها میلیون روس،‌ اوکراینی و باقی مردم شوروی سابق رو قتل عام کردند. همینطور به مسموم کردن چاههای آب و انتشار طاعون در اروپا احتمام خاصی داشتند. سران خائن عرب از تاریخ پر از جنایت صهیونیستها عبرت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مختاری 291
۱۲:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
اوج حقارت سعودی ها. چقدر حقیرند این سعودی ها !!!
آخرین اخبار