معاون گردشگری میراث فرهنگی بوشهر گفت: ۱۶ گروه نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در واحدهای اقامتی استان نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر  بیان کرد: گروه‌های نظارت به طور مستمر بر نحوه ارائه خدمات واحد‌های اقامتی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین رعایت دستورالعمل‌های سفر ایمن و مسولانه نظارت می‌کنند.

او افزود: همچنین فرم‌های خوداظهاری از طرف کارشناسان حوزه گردشگری تهیه شده که در اختیار مراکز اقامتی قرار می‌گیرد و با ارائه آن به گردشگران، کارشناسان تیم‌های نظارت به طور مستقیم با چگونگی عملکرد این واحد‌ها آشنا می‌شوند و فعالیت آنان را ارزیابی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان این معاونت ادامه داد: همه مراکز از جمله موزه‌ها، اماکن تاریخی و دیگر اماکنی که گردشگران از آن بازدید می‌کنند باید دستورهای سفر ایمن و مسئولانه را رعایت کنند و اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی از دیگر موارد است که باید رعایت شود.

سالاری گفت: سفر به استان بوشهر، فقط از طریق تور‌های دارای کد با استفاده از وسیله نقلیه عمومی و اسکان در واحد‌های اقامتی دارای مجوز امکان پذیر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.