مدیرعامل مجتمع پتروشیمی اروند از افزایش ۵ درصدی میزان تولیدات این شرکت در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ خبر داد.

حسن نشان‌زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به افزایش ۵ درصدی مجموع تولیدات این شرکت در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ گفت: بخش عمده کلر مورد نیاز شرکت‌هایی نظیر پتروشیمی بندر امام و کارون با تلاش اروند تولید می‌شود.

او با بیان اینکه طرح بزرگ توسعه پتروشیمی اروند در دستور کار این شرکت قرار دارد و به زودی کلید خواهد خورد، افزود: به منظور حل مشکلات معیشتی، رضایتمندی و رفاه کارکنان این پتروشیمی در پایان سال ۹۹ همه مطالبات آن‌ها پرداخت شد.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با تقدیر از تلاش‌های شرکت پتروشیمی اروند برای تحقق جهش تولید و حل مشکلات معیشتی کارکنان آن، خواستار تلاش مضاعف مدیران این پتروشیمی در این زمینه شد و اظهار داشت: خودداری از جذب و بکارگیری نیرو‌های غیر بومی و استخدام نیرو‌های بومی باید در دستورکار قرار گیرد.

او تصریح کرد: فقط در شرایطی که در تخصص‌های لازم، فاقد نیروی بومی در منطقه باشیم نسبت به جذب متخصصان غیر بومی اقدام شود.

بندری نیز با بیان اینکه نگاه‌ها باید از اعتبارات شورای راهبردی برداشته شود، بیان داشت: در این سالیان همه توجهات و نگاه‌ها به اعتبارات شورای راهبردی بوده و دستگاه‌ها و ادارات نسبت به جذب اعتبارات استانی و ملی اهتمامی نداشتند.

محمدجواد بدری مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران نیز در این دیدار با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفت: نیرو‌های مورد نظر مربوط به اورهال ۲۰ روزه شرکت است و معدود نیروی غیر بومی جذب شده مربوط به تخصص‌هایی است که در شهرستان وجود ندارد.

او افزود: اولویت پتروشیمی فن‌آوران جذب و استخدام نیرو‌های بومی است و بدون معرفی از اداره کار هیچ نیرویی به استخدام این شرکت در نمی‌آید.

در ادامه عبدالمجید محمدی مدیرعامل پتروشیمی مارون نیز با اشاره به وجود تبعیض‌ها و نبود توازن توسعه در شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: باید با حمایت صنعت پتروشیمی تبعیض‌های موجود بین مناطقی همچون شهرک بعثت و شهر چمران برطرف و فنس‌های بین این ۲ منطقه برچیده شود.

او ادامه داد: فرمانداری به عنوان عالی‌ترین نهاد دولت در شهرستان نیز در این مسیر می‌تواند راهگشا باشد و صنعت را نیز در کنار خود ببیند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.