فرماندار شهرستان بانه از ممنوع بودن برپایی چادر در اماکن عمومی شهرستان بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسماعیل رستم پور، فرماندار شهرستان بانه گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی چادر در پارک‌ها و اماکن عمومی این شهر در تعطیلات نوروزی ممنوع است.

او افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان مسافران باید در هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود.

رستم پور گفت: هیچکدام از خانه‌های مسافر در بانه مجوز ندارند و اسکان مسافر در این مکان‌ها ممنوع است و یک هزار و ۲۰۰ تخت برای اسکان شبانه مسافران در هفت هتل و پنج مهمانپذیر وجود دارد که باید تمام مسافران در این اماکن اسکان داده شود.

رستم پور با اشاره به نظارت‌های مستمر بر بازار و اماکن عمومی گفت: سه اکیپ مشترک نظارت بر بازار و هفت اکیپ بهداشتی بر بازار و مراکز عمومی نظارت می‌کنند.

او گفت: وضعیت شهرستان بانه به لحاظ کرونا زرد است و پیش بینی می‌شود روزانه ۳۰ هزار نفر مسافر وارد شهرستان شود و در ایام تعطیلات نوروزی حداقل ۵۰۰ هزار مسافر به بانه سفر می‌کند.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال اسکان فرهنگیان نیز در مدارس انجام نمی‌شود گفت: به منظور زیباسازی شهر رنگ آمیزی و خط کشی خیابان‌ها و بلوار‌ها انجام شده و فضا‌های سبز بازسازی و سرویس‌های بهداشتی نیز تجهیز شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.