در ایام نوروز و در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان ویژه برنامه‌های مختلفی از مسجد مقدس جمکران به روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،خادمان مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با همکاری عوامل تلاشگر سیمای مرکز نور، شبکه یک و شبکه قرآن و معارف سیما در ایام نوروز و نیمه شعبان برنامه‌های مختلفی را به صورت روزانه به روی آنتن شبکه‌های رسانه ملی می‌برند.

برنامه قرائت مناجات شعبانیه هر شب از ساعت یک بامداد با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

برنامه «سلام» نیز از روز اول تا ۱۳ فروردین ماه به صورت زنده از ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

برنامه «مهدیه ایران» نیز که به همت خادمان هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی اساتید حوزه، مداحی، شعرخوانی و اجرای گروه‌های تواشیح و همخوانی تولید شده، در ایام نوروز و نیمه شعبان از ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

خادمان مسجد مقدس جمکران در تلاش هستند با توجه به محدودیت‌های کرونایی با همکاری شبکه‌های مختلف رسانه ملی در روز‌های منتهی به ولادت حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) با پخش برنامه‌های مختلف جشن نیمه شعبان را به خانه‌های منتظران و عاشقان حضرت بکشانند.

دیگر برنامه‌های تلویزیونی این مکان مقدس در روز‌های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار