مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان و وقوع بارش پراکنده باران در ارتفاعات خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه احتمال بارش باران پراکنده در ارتفاعات استان از امروز وجود دارد، گفت: آسمان تا روز سه‌شنبه ۳ فروردین ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد متوسط تا شدید در بیشتر نقاط خوزستان پیش بینی می‌شود، اظهار داشت: برخاستن گرد و غبار در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

سبزه زاری با بیان اینکه تا روز چهارشنبه ۴ فروردین ماه روند افزایش دما در خوزستان ادامه دارد، افزود: سامانه بارشی نه چندان فعالی از اواسط روز سه‌شنبه بر خوزستان تاثیر خواهد گذاشت، البته در شبانه روز گذشته رامهرمز و بستان با ۲۹.۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و ایذه با ۴.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و کمترین دما را در خوزستان داشتند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان حداکثر دمای اهواز در این مدت به ۲۸.۵ و حداقل به ۱۱.۶ درجه سانتیگراد عنوان کرد و بیان داشت: وضعیت هوای دریای شمال خلیج فارس صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق یا غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود و جهت باد شمال غربی تا جنوبی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.