علیمردانی از ارائه خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی جمعیت هلال احمر قم در ایام نوروز خبر دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امیرحسین علیمردانی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

علیمردانی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، بیان کرد: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

معاون هلال‌احمر قم تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به منظور کاهش آلام هموطنان و نیاز مبرم آن‌ها به تجهیزات پزشکی، بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر همه روزه ایام نوروز پاسخگوی مراجعین خواهد بود چرا که یکی از واحد‌های اثرگذار هلال احمر در کاهش بیماری کرونا و دغدغه خانواده‌ها است.

علیمردانی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط داوطلبان و خیرین به صورت داوطلبانه است، بیان کرد: تا کنون بیش از ۱۴ هزار تن از خدمات این بانک بهره‌مند شده‌اند که از تلاش‌ها و زحمات داوطلبان و خیرین کمال تشکر را دارم و برای آن‌ها آرزوی توفیق دارم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم یادآورشد: همشهریان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ واریز کنند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ معاونت داوطلبان اهدا کرده و در این امر خداپسندانه شریک باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار