عفری مفرد با بیان اینکه یادمان‌ها و مزار شهدا بسته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسته هستند، گفت: هیچگونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه نمی‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان از همه مسافران نوروزی درخواست می‌شود به این شهرستان سفر نکنند.

او با بیان اینکه یادمان‌ها و مزار شهدا بسته هستند و هیچگونه خدمات ویژه مسافران نوروزی ارائه نمی‌شود، اظهار داشت: در یک ماه اخیر تدابیر خوبی در خصوص مهار ویروس کرونا در شهرستان صورت گرفته که می‌توان به جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع به ویژه برپایی مراسم عزاداری و جشن عروسی اشاره کرد.

هویزه بیان کرد: اقداماتی همچون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و ادارات، حمایت از طرح شهید سلیمانی، رصد کردن و بیماریابی مطلوب در این شهرستان نوید این را می‌دهد که با تعامل مردم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در روز‌های آینده باشیم.

فرماندار هویزه افزود: با همه توان در همه عرصه‌ها از ظرفیت‌های موجود پشتیبانی خواهیم کرد و مدانعی که در این زمینه اگر موجود باشد حتما به همت مسئولان بالادستی و مشورت‌های کارشناسان مربوطه برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار