رئیس سازمان نظام پزشکی یزد از ابتلای چهار برابری کادر درمان یزد به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد حائریان، رئیس سازمان نظام پزشکی یزد گفت: ابتلای کادر درمان یزد به کرونا چهار برابر دیگران به نسبت جمعیت بود.

در بیانیه احمد حائریان آمده است:

پیشگیری از کرونا و مراقبت از جان و روان مردم در عین مواظبت از سلامتی خود در خط مقدم مبارزه با این ویروس نمونه‌ای از خودگذشتگی‌های شبانه روزی جامعه پزشکی است.

در سالی که گذشت ابتلای کادر درمان و بهداشت استان یزد چهار برابر ابتلای کل جمعیت استان به این بیماری بود که نشان دهنده ایثار و اخلاص و ایمان در خدمت به مردم بود.

سال ۹۹ خیلی سخت و پرتشویش و اضطراب بر همه مردم گذشت که سایه بلای عالمگیر کرونا بر جای جای و لحظه لحظه زندگی همگان سنگینی می‌کرد و سبب آشفتگی شئون مختلف زندگی شد.

در این گرفتاری عظیم و در مواجهه با این همه گیری، سهم جامعه سرافراز پزشکی و پرسنل بهداشت و درمان چندین برابر دیگر طبقات اجتماع بود و این‌ها همه در شرایطی انجام شد که وظیفه مراقبت از سلامت مردم در قبال سایر بیماری‌ها کماکان به عهده همکاران بوده است.

با درود به روان پاک شهدای مدافع سلامت، در برابر خانواده‌ای معظم آن بزرگواران سرتعظیم فرود می‌آورم و با تبریک سال نو از همه مسوولان به خاطر پشتیبانی مستمر از جهاد عظیم علیه این بیماری سپاسگزاری می‌نماییم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.