رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس عملکرد دستگاه‌های تردد شمار، ورود خودروهای سبک و در مجموع سفرهای جاده‌ای به این استان در تعطیلات نوروزی ۷۲ درصد در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل حسینی عشرت آبادی رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس عملکرد دستگاه‌های تردد شمار در ۹ ورودی استان از ۲۵ تا ۲۹ اسفند سال گذشته، ۱۹۳ هزار و ۴۲ دستگاه خودروی سبک وارد استان شده است که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۱۱۲ هزار و ۲۰۶ دستگاه بوده است.

او با اشاره به اینکه سفرهای جاده‌ای به خراسان رضوی ۷۲ درصد افزایش یافت، افزود: عملکرد دستگاه‌های تردد شمار در پنج ورودی مشهد نیز نشان می‌دهد طی بازه زمانی یاد شده ورود خودرو‌های سواری به این کلانشهر ۴۴ درصد رشد داشته است.


بیشتربخوانید 



رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: لغو محدودیت‌های شدید سفر مانند آنچه در سال ۹۹ اجرا شد مهمترین دلیل افزایش سفر‌ها در نوروز ۱۴۰۰ در مقایسه با پارسال است.

حسینی عشرت آباد بیان کرد: البته باید توجه داشت بیشتر خودرو‌های ورودی به استان پلاک گذاری شده و بومی هستند و یا از مبدا استان‌های همجوار وارد خراسان رضوی شده اند لذا هنوز سفر‌های جاده‌ای به خراسان رضوی به میزان سال‌های قبل از ۹۹ نرسیده است.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.