لکسوس ۲۰۲۲ IS۵۰۰ Launch Edition ترکیبی از رنگ‌های جدید را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس نسخه ای از Launch Edition را برای IS500 جدید ارائه می دهد.
این خودرو جذاب اکنون دارای رنگ خارجی و تزئینات داخلی جیر در داخل است. IS500 از پاییز امسال در ایالات متحده به فروش می رسد و 500 دستگاه نسخه لانچ نیز در دسترس خواهد بود.

لکسوس جدید 2022 IS500 مجهز به V-8، مدل Launch Edition ویژه را با ترکیب رنگی منحصر به فرد ، چرخ های مختلف و چند تغییر داخلی ارائه می دهد. 500 واحد از نسخه IS500 F Sport Performance Launch Edition برای آمریکای شمالی تولید می شود و احتمالاً هزینه آن کمی بیشتر از مدل استاندارد خواهد بود، اگرچه قیمت گذاری هنوز در دسترس نیست.

رنگ بیرونی Launch Edition Incognito نام دارد که شامل یک رنگ خاکستری روشن برای لکسوس جدید است. در داخل ، Launch Edition  به همراه تودوزی جیر خاکستری و سیاه ، تزئینات چوبی برای فرمان و یک صفحه نمایش لمسی جدید دریافت می کند.

لکسوس IS۵۰۰ Launch Edition با ترکیب رنگ جدید ارائه می‌شود

همان چرخ های 19 اینچی سیاه BBS مشکی که در بسته Dynamic Handling ارائه شده اند ، در نسخه Launch Edition استاندارد هستند و گفته می شود سبک تر از چرخ های 19 اینچی استاندارد هستند.

لکسوس IS۵۰۰ Launch Edition با ترکیب رنگ جدید ارائه می‌شود

در زیر کاپوت آن همان موتور 5.0 لیتری V-8 تنفس طبیعی با 472 اسب بخار قدرت و 395 پوند فوت گشتاور قرار دارد. همه مدل های IS500 با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و پیشرانه عقب ارائه می شوند. لکسوس از آن به عنوان یک مدل F Sport Performance یاد می کند تا یک ماشین کامل مانند RC F کوپه که موتور مشابهی دارد.

لکسوس IS۵۰۰ Launch Edition با ترکیب رنگ جدید ارائه می‌شود

 آنچه این نسخه محدود را خاص می‌کند این است که همراه با یک صفحه نمایش لمسی در کنسول مرکزی ارائه می‌شود. این نسخه‌های Launch Edition همچنین تریم‌های چوبی خاکستری نقره‌ای را روی فرمان و دو رنگ مشکی و خاکستری Ultrasuede را می‌پوشاند که صندلی‌ها، پانل‌های درب و کنسول مرکزی را پوشش می‌دهد.

لکسوس IS۵۰۰ Launch Edition با ترکیب رنگ جدید ارائه می‌شود

ما هنوز نمی‌دانیم که لکسوس برای IS ۵۰۰ F Sport Performance چه میزان هزینه می کند، این نسخه با تولید محدود احتمالا جزو خودروهای گران قیمت لکسوس باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار