مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با ۳۸۰۰ مورد بازرسی از ابتدای طرح ویژه نظارتی نوروز در فارس ۷۰۰ پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای طرح ویژه نظارتی نوروز، گشت‌های مشترک این اداره کل با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی بیش از ۳۸۰۰ مورد بازرسی را در حوزه‌های اصناف، کارخانجات تولیدی، کشتارگاه‌ها، میادین میوه و تره بار، انبار‌های مواد غذایی، عمده فروشان انجام داده اند که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۷۰۰ پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

غلامرضا سالاری از جریمه ۲۷ میلیارد ریالی متخلفان در این طرح نظارتی خبر داد افزود: اولویت این بازرسی‌ها نظارت بر اقلام پرمصرف مردم در ایام نوروز همچون میوه، گوشت و مرغ، پوشاک، آجیل و شیرینی است و پرونده‌های متشکله در این طرح خصوصا پرونده‌های گرانفروشی با سرعت و جدیت و بدون هیچگونه اغماضی رسیدگی و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

سالاری همچنین از تذکر به ۱۶۰۰ واحد صنفی طی این مدت خبر داد اضافه کرد: این طرح نظارتی تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود با نظارت مستمر در حوزه‌های متخلف خصوصا بازار گوشت، مرغ و میوه، میزان تخلفات به حداقل برسد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع داده تا نسبت به پیگری موضوع و برخورد تعزیراتی با متخلفین اقدام به عمل آید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار