رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار جدید کرونایی در شهرستان مهاباد بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه با ۳۹، خوی با ۲۲ و مهاباد و نقده هرکدام با ۷ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند.

آقازاده افزود: در همین مدت نیز ۲ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس به ۳ هزار و ۷۲۰ نفر افزایش پیدا کرد.

 او تصریح کرد: در حالی که تا ۲۵ اسفندماه جاری، مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی، هشت نفر بود، این تعداد پس از گذشت چهار روز به ۲۱ نفر افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۴۷ نفر بوده که از این تعداد، ۳۳ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را ۴۷۱ نفر اعلام و اضافه کرد: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۳۱۷ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۲۶۷ نفر مشکوک بودند‎.

آقازاده از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و برگزاری مراسم نوروز، دورهمی‌های خانوادگی و صله رحم امسال به صورت مجازی، یاری گر و پشتیبان مدافعان سلامت در مبارزه با این ویروس باشیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.