مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: اهدای ۶۰ بسته موادغذایی به دانش آموزان نیازمند همزمان با تحویل سال ۱۴۰۰ انجام شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تبریک آغاز سال ۱۴۰۰ و ایام نوروز، گفت: در دوران شیوع کرونا ویروس، فرهنگیان این ناحیه آموزشی همواره حامی دانش آموزان بی بضاعت بوده اند.

او با بیان اینکه بیش از ۶۰ بسته غذایی در نخستین رو از سال ۱۴۰۰ به همت فرهنگیان ناحیه یک اهواز بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد، افزود: هر بسته غذایی به ارزش ۱۲۰ هزار تومان و شامل؛ اقلام مختلف غذایی مهم خانواده است که امروز و به همت مدیران مدارس مناطق محروم به دانش آموزان اهدا شد.

دستور برپایی رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات و همدلی همزمان با شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صادر شد و گروه‌های جهادی، هلال احمر، بسیج، سپاه پاسداران، فرهنگیان، گروه‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مختلف به منظور لبیک به رهبر انقلاب، بسته‌های غذایی، فرهنگی، نوشت افزار و البسه و ... تهیه و در مناطق محروم و دورافتاده استان خوزستان توزیع شده است و این رزمایش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.