رئیس فرودگاه سهند گفت: ۵ هزار و ۶۳۸ مسافر از ابتدای سال تاکنون از طریق ۱۴۶ پرواز در مسیر تهران به فرودگاه سهند و بالعکس جابجا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حاجی پور رئیس فرودگاه سهند گفت: از ابتدای سال تاکنون   ۳۹ هزار و ۷۰۵ کیلوگرم بار مسافر نیز جابجا شده است.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی همه زیرساخت‌ها از جمله دستگاه‌های ضد عفونی پرواز‌ها در فرودگاه سهند نصب و راه اندازی شده است.

 رئیس فرودگاه سهند گفت: از ابتدای سال تاکنون برای افزایش ایمنی پرواز‌ها و زیرساخت‌های فرودگاه سهند ۷ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در این فرودگاه اجرا شده است.

او گفت: نوسازی سامانه ناوبری برج مراقبت، خط کشی باند، اجرای شبکه فاضلاب و تامین یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای کف سازی از جمله طرح‌های عمرانی و ایمن سازی فرودگاه سهند بود.

حاجی پور افزود: با استقبال شهروندان شهر‌های منطقه در هفته ۲ پرواز در روز‌های شنبه و چهارشنبه هفته در مسیر تهران به فرودگاه سهند و بالعکس انجام می‌شود.

فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در جنوب این استان و در حد فاصل شهر‌های مراغه و بناب قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.