موسوی منش گفت: اجرای سه هزار دیوار نگاره در سطح شهر با موضوع سال مهدوی با توجه به همزمان نوروزی و نیمه شعبان و برگزاری سومین جشنواره گنجشک بهاری یا مرغ آمین از اقدامات شهرداری قم در استقبال از بهار ۱۴۰۰ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، موسوی منش مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم به تشریح ویژه برنامه‌های شهرداری در زیباسازی معابر و محله‌های کلان شهر قم پرداخت و گفت: اجرای سه هزار دیوار نگاره در سطح شهر با موضوع سال مهدوی با توجه به همزمان نوروزی و نیمه شعبان و برگزاری سومین جشنواره گنجشک بهاری یا مرغ آمین از اقدامات شهرداری قم در استقبال از بهار ۱۴۰۰ است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم جشنواره گنجشک بهاری (مرغ آمین) و دیوار نگاره را از بخش‌های شهر نگار چهار دانست و با اشاره به ارسال یک هزار و سیزده اثر به دبیر خانه این جشنواره توسط ۳۷۱ هنرمند کشور افزود: در مرحله نخست داوری ۶۰۰ طرح انتخاب شد که در مرحله دوم این تعداد به ۵۰ اثر رسید.

موسوی منش با اشاره به نصب گنجشک‌های بهاری (مرغ آمین) در سطح شهر گفت: با توجه به فضای معنوی شهر قم، گنجشک یا مرغ آمین با رنگ‌های شفاف و ماندگاری بلندمدت انتخاب شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم همچنین اجرای ۷۵ طرح نور پردازی، رونمای از ۲۰۰ پروانه بهاری در تقاطع‌های خیابان‌های شهر، رنگ آمیزی جدول‌ها و رونمایی ازسفره هفت سین در گلزار شهدا از دیگر اقدامات شهرداری در ایجاد فضای نشاط وآرامش بهاری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار