معاون عمرانی فرماندار سرخس گفت: امسال به متولیان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در سرخس چهار میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان اعتبار پرداخت شده است.

محسن بخشی معاون عمرانی فرماندار سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بیماری کرونا امسال آسیب جدی به صاحبان مشاغل وارد کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته، چهار میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان اعتبار برای ۱۲۴ طرح و اشتغال ۳۸۱ نفر با کارمزد ۱۲ درصد پرداخت شد.

او افزود: در زمینه مشاغل روستایی امسال تسهیلات ارزان قیمت نیز فراهم شد که اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان به ۲۲۹ طرح و تعداد ۳۵۳ اشتغال پرداخت شد.

معاون عمرانی فرماندار سرخس ادامه داد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و آسیب ناشی از این بیماری به فعالان کسب و کار، تسهیلات مشاغل خانگی به صورت قرض الحسنه در دستور کار قرار گرفت.

بخشی بیان کرد: مجموع این تسهیلات اعتباری بالغ بر ۲۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است که متقاضیان جهت دریافت این وام با کارمزد ۱۲ درصد به بانک عامل معرفی شدند.

او تصریح کرد: در طی سال ۹۹، تسهیلات بانکی بالغ بر ۱۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضیان کسب و کار‌های خانگی پرداخت شد که این اعتبار برای ۱۷ نفر اشتغال زایی بدنبال داشته است.

انتهای پیام//م. ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.