رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ماموران راهور با خودرو‌های پلاک انتظامی خوزستان برخورد ومدارک آن‌ها را جلب وصاحب خودرو نیز جریمه نقدی شد.

سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا ورود خودروی دارای پلاک غیربومی از استان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به سایر استان‌ها ممنوع است.

او افزود: تیم‌های پلیس راهور در گشت زنی متوجه حضور خودرو‌های دارای پلاک خوزستان به خصوص در اماکن تفریحی و خیابان‌های منتهی به میدان اصلی شهر همدان شدند که مدارک ان‌ها جلب و صاحب خودرو ۵۰۰ هزار تومان جریمه شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: علاوه بر جریمه رانندگان متخلف این خودرو‌ها به بیرون از همدان هدایت می‌شوند و در این راستا مدارک رانندگان متخلف جلب و در خروجی حوزه استحفاظی توسط مامور راهور تحویل آن‌ها می‌شود.

سرهنگ جمالی گفت: بیشتر رانندگان دارای خودروی پلاک خوزستان در شهرک‌های اقماری این استان مشغول به کار بوده و ایام عید برای دید و بازدید نوروزی و دیدار والدین در همدان حضور یافتند.

او ابراز داشت: برخی رانندگان غیربومی نیز فرزندشان در همدان مشغول به تحصیل بودند و این استان را در نوروز ۱۴۰۰ برای دیدار فرزند و بازدید از اماکن تفریحی و توریستی به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: تیم‌های پلیس راهور در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن تفریحی و توریستی حضور دارند و اجازه ورود خودرو‌های غیربومی از مناطق قرمز و نارنجی به این استان را نمی‌دهند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا سه بامداد همچنان برقرار است و در ایام نوروز نیز خودرو‌هایی که در این ساعت اقدام به تردد می‌کنند اعمال قانون می‌شوند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.