همزمان با نوروز سال ۱۴۰۰، مسابقه عکاسی «تحویل سال نو با شهدا» در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان حضور و اجتماع در گلزار‌های شهدا نیست، گفت: به همین دلیل، مسابقه عکاسی «تحویل سال نو با شهدا» برگزار می‌شود.

حقایق پورافزود: در این مسابقه مردم شهیدپرور قزوین به ویژه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر می توانند به پاس دلاورمردی‌ها و حماسه‌های ماندگار شهدا، سفره‌های هفت سین خود را مزین به تصاویر و آثار شهدا  و عکسی از آن را به صورت فایل برای به شماره واتساپ ۰۹۰۵۸۸۳۱۴۰۷ ارسال ‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به مشخصات عکس ارسالی، گفت: علاقه‌مندان تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا اقدام به تهیه و ارسال عکس مربوطه به همراه نام و نام‌خانوادگی، نسبت ایثارگری (در صورت وجود)، کد ملی، نام شهرستان و شماره تماس خود کنند.

وی اضافه کرد: به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) و جشن نیمه شعبان، به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد و همچنین تصاویر برتر برای استفاده علاقه‌مندان در وب‌سایت ایثار و نوید شاهد قزوین بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.