فرمانده انتظامی گناوه گفت: هیچ‌گونه سرقتی با استفاده از سلاح سرد یا گرم به پلیس گزارش نشده است و در صورت گزارش، پلیس آمادگی کامل برای پیگیری را دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی گناوه گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر دستگیری یک نفر سارق به دست مردم در یکی از محله‌های گناوه بلافاصه مأموران گشت در محل حاضر شدند و متهم را به کلانتری انتقال دادند.

او با اشاره به دستگیری یک سارق افزود: با تحقیقات پلیسی و بازسازی صحنه، متهم به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد سارق با همراهی دو نفر از همدستانش از یکی از استان‌های همجوار به قصد سرقت وارد این شهرستان شده‌اند.

احمدی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی، روانه دادسرا شد، تاکید کرد: دستگیری همدستان این سارق با جدیت تمام در دست اقدام است.

او همچنین گفت: هیچ‌گونه سرقتی با استفاده از سلاح سرد یا گرم به پلیس گزارش نشده است و در صورت گزارش، پلیس آمادگی کامل برای پیگیری را دارد.

فرمانده انتظامی گناوه با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس، تاکید کرد پلیس با هرگونه ناامنی با جدیت برخورد می‌کند و از شهروندان خواست که هرگونه مورد مشکوکی را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.