سرهنگ همتی زاده از فعال بودن ۳۶ واحد گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان ایلام در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام از ۴ علت عمده اصلی تصادفات رانندگی (سرعت غیر مجاز، تجاوز به چپ، عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم عبور در حین رانندگی) در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: پلیس راه استان مصمم است در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی و حفظ امنیت جاده‌ای با رانندگان خاطی که توجهی به قوانین و مقررات ندارند برابر قانون رفتار کند.

او اظهار کرد: برابر بررسی‌های صورت گرفته ، بیشتر تصادفات جرحی و فوتی در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد و علت اصلی آن عجله و شتاب راننده برای زودتر رسیدن به مقصد است و عدم تمرکز و خستگی راننده منجر به حوادث جاده‌ای می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در ایام نوروز سال جدید با برنامه ریزی‌های مدون و فعال بودن تعداد ۳۶ واحد گشتی محسوس و نامحسوس و راه اندازی ۲۷ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و سیار کنترل ثبت تخلف  در تمامی محور‌های مواصلاتی در راستای امنیت و سلامت شهروندان ، مأموران پلیس راه بر روی علل‌های اصلی تصادفات که خط قرمز پلیس است تمرکز می‌کنند.

او مطرح کرد: به رانندگان توصیه می کنیم که در هنگام رانندگی در جاده‌های برون شهری از عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند و بدانند که حوادث رانندگی همیشه در کمین رانندگان پر خطر و بی احتیاط است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.