ویروس کرونا یک روز مانده به عید نوروز جان چهار مازندرانی را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، چهار بیمار کرونایی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل جان باختند.

در این مدت با شناسایی ۸۱ بیمار شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی مازندران و بابل به ۴۶۵ نفر رسیده که ۱۱۸ بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تنفسی و تخصصی قرار دارند.

۱۲۴ بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ترخیص شدند.


جان باختن ۲ کرونایی در مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۹۶ بیمار از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

او افزود: هم اکنون ۳۳۳ بیمار با علایم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۸۲ نفر آن‌ها با وضعیت حاد تنفسی، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: دو بیمار بر اثر ابتلا به کروناویروس نیز در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

مرگ ۲ بیمار کرونایی در بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به بستری شدن ۱۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا، گفت: تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه به ۱۳۲ بیمار رسیده است که ۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او با بیان اینکه ۲۸ بیمار نیز بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند، افزود: ۲ شهروند بابلی هم شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.